Om os

Videbæk Planteskole og Anlægsgartner er en mindre anlægsvirksomhed. Vi laver alt indenfor plantning, anlægning af græsplæne, beskæring, belægning, jordarbejde mm. Vi arbejder for både private, virksomheder og det offentlige.

Videbæk Planteskole har i mange år været drevet som udelukkende en planteskole med detailsalg til private og erhverv. Det blev ændret i 2019 da Kristian valgte at lukke planteskole og fremadrettet udelukkende koncentrere sig om anlægsgartneri.

Vi bruger kun den bedste plantekvalitet til vores projekter. Derfor giver vi også 1 års grogaranti på alle planter vi leverer.

Kristian Pedersen

Ejer

Kristian Pedersen er ejer af virksomheden. Han er født og opvokset i Videbæk. Han er udlært anlægsgartner og har arbejdet som planteskolegartner i 9 år, hvoraf de 6 år som ejer af Videbæk planteskole. Kristian har stor erfaring med planter, og ved altid hvilke løsninger der passer bedst til kunden.